Obserwatorzy

środa, 11 maja 2011

SZAŁ ZAKUPÓW! Czyli moje ostatnie zdobycze :)

Troszkę czekałam ale w końcu doszły zamówione przeze mnie kosmetyki. Jestem bardzo zadowolona, bo praktycznie wszystkie są takie jak się spodziewałam. Do tego sprzedawca dołożył miłe gratisy! Dziękuję bardzo!!! 


Moje zamówienie składało się ze szminek Maybelline oczywiście, bronzera i różów do policzków w sztyfcie NYC. Gratis otrzymałam błyszczyk i kremowy cień do powiek Maybelline w kredce/sztyfcie.

Po kolei.
Szminki Maybelline Moisture Extreme

od lewej: peach mocha, real raisin, windsor rose, sugar plum ice, nude blush, cool watermelon

Szminki mile zaskoczyły mnie owocowym zapachem. Na razie po próbnym sprawdzaniu kolorów wydają mi się podobne do Hydra Extreme ale chyba skład jest nieco inny, bo przy malowaniu dają wyraz rozmazania dopóki nie rozprowadzę ich palcem. Jeszcze zobaczymy, będę testować i każdą po kolei opiszę.

Maybelline Volume XL Seduction

od lewej: tantalizing toffee, petal attraction, in the nude, mischievous mauve

Te szminki miały powiększać usta. Po umalowaniu czuć szczypanie, dla mnie nieco po tym widać lekkie uwydatnienie warg. Dalej będę testować i zobaczę czy przypadkiem sobie tego nie wmówiłam :)

N.Y.C. New York Color Blushable Creme Stick

od lewej: wild berry, pink flash

Fantastyczny produkt znaleziony przez przypadek. Użyłam na razie jaśniejszego i chyba... muszę się nauczyć nosić róż. Baaardzo wydajny i długo można trzymać otwarty bo aż do 30 miesięcy wg producenta. Wystarczy delikatnie musnąć a potem rozetrzeć
 Maybeliine Dream Sunglow Bronzing Booster 
 02 bronze

Super produkt i znów od Maybelline. Niestety niedostępny w Polsce. Posiada w korku pipetę ułatwiającą dozowanie. Bronzer można używać na trzy sposoby:
- nałożyć kroplę na dłoń i bezpośrednio wetrzeć w skórę,
- kroplę dodajemy do używanego na co dzień podkładu
- wciskamy kroplę do kremu do twarzy, którym codziennie się smarujemy.
Na razie używam go z kremem aby nadać skórze lekko muśnięty słońcem wygląd. Produkt jest wielofunkcyjny i zastąpi mi samoopalacz i ciemniejszy podkład na zimę bo będę go używać do zwykłego, letniego podkładu.

Gratisiki:
Maybelline Eye Express Cream Shadow Stick
600 Frosted
Jeszcze nie używałam. Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na jego temat poza tym, że ma ładny srebrny odcień. Na dłoni czuć jego kremową konsystencję i po narysowaniu kreski ciężko rozetrzeć. Będzie mi służył raczej jako zastępcza kredka do oka.

Hedy's Beeswaz Company Lipshine

Bubblegum flavor

Nie używam błyszczyków. Ten był miłym prezentem i będę go używać szczególnie przez zapach gumy balonowej! Masz ochotę go zjeść a nie nałożyć na usta. Kolor bardzo jasny róż właściwie na ustach daje efekt ich błyszczenia i świecenia (brokat) a nie koloru. Taki jakby bezbarwny. Do błyszczyka dołączona zawieszka z czaszką. Ot taki gadżet do torebki.
            Opisy każdego produktu wkrótce.



Królik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz