Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Makijaż na dziś - inspiracja Kim Kardashian

Ponieważ ostatnio mam fioła na punkcie rodzinki Kardashianów z uwagą patrze na ich make up i styl. Osobiście lubię styl Kourtney ale i Kim zachwyca swym wręcz zawsze idealnym makijażem.
Szukając ciekawych pomysłów znalazłam oto tę fotkę.


Spodobał mi się sposób umalowania oczu. Chodzi mi głównie o czarną kredkę świetnie okalającą oko. Pomyślałam aby wykonać coś podobnego ale oczywiście w delikatny sposób. To co mi wyszło możecie podziwiać poniżej :)

 tutaj jeszcze mam związane w małe precelki włosy ;)

Do wykonania charakterystycznej linii użyłam pierwszej lepszej, zwykłej, czarnej kredki. Eyeliner mam na wyczerpaniu i nie wiedziałam czy jednak dobrze by mi z nim wyszło bo ma za gruby pędzelek. Makijaż jak zwykle robiony w pośpiechu, bo przy moich dzieciach trudno o czas na precyzyjne wykonanie :)


Szminki jakiej użyłam to Maybelline Color Sensational 112 Amber Rose - cudowny odcień!!!

A swoją drogą dużo myślałam o perfekcyjnym wyglądzie twarzy Kim Kardashian. Niby raz spróbowała botoksu w okolicach oczu (było w ich reality show) ale podejrzewałam ją o ciągłe stosowanie. Tymczasem znalazłam fotkę, która całkowicie rozwiała moje przypuszczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz