Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2011

KONKURS cz. 1 oraz Maybelline Color Sensational 165 Pink Hurricane

Przedstawię dzisiaj szminkę, którą możecie wygrać w konkursie. Kupiłam ją bo nazwa Pink Hurricane jakoś tak fajnie brzmiała i szczerze nie wiedziałam jakiego dokładnie koloru mam się spodziewać.
Po umalowaniu ust ciężko było mi się zdecydować do czego będzie ten odcień pasował, na jaką okazję, do jakich ciuchów i przede wszystkim do jakiego makijażu oczu! To jest właśnie będzie zadanie dla Was!
Poniżej przedstawię jak prezentuje się ogólnie ten kolorek. 



Jak dla mnie kolorek nieco różni się od tego przedstawionego na nalepce. To może być mylące przy wyborze szminki szczególnie kupując przez internet. Na ustach dla mnie wygląda dość ciemno.

 w świetle dziennym w cieniu
z fleszem

Przy tej szmince mam mały dylemat względem makijażu. Nie potrafię nic ciekawego dobrać poza różem na policzki i tuszem na rzęsach...

************KONKURS************

Zadaniem konkursowym będzie wymyślenie przez Was i zrobienie zdjęcia makijażu oczu pasującego do odcienia szminki. Make up ma być zwykły, codzienny, bez mocnych akcentów. Chodzi mi o to aby wyglądać normalnie na ulicy a nie jak gwiazda z czerwonego dywanu z makijażem rażącym po oczach. Szminka jest naprawdę ładna ale nawet nie wiem z czym ją nosić. Zazwyczaj maluję się jasno a ten odcień jest nieco ciemniejszy niż moje ulubione używane na co dzień.
Nie musicie pokazywać całej twarzy. Nie muszą być to profesjonalne makijaże bo ja sama nie umiem dobrze się umalować. Po prostu zaproponujcie coś od siebie. Zdjęcia wysyłajcie do 30 czerwca na mail: siemano02@op.pl. W mailu podajcie tylko swój nick, lub imię. Zwyciężczyni dostanie ode mnie nowiutką szminkę w tym odcieniu. Jej propozycje makijażu zamieszczę na blogu. Postaram się także wykonać makijaż na sobie (oczywiście jak będę miała odpowiednie odcienie cieni itp.). Jak mi nie wyjdzie to najwyżej się pośmiejemy :) Zdjęcia najlepiej w formacie jpeg.
Zapraszam do wzięcia udziału!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz