Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

EDIT zakupowego mini szaleństwa czyli dziś dokupione.


Dziś dokupiłam to co już upatrzyłam parę dni wcześniej czyli jednodniowa akcja Rossmanna.

  • Rimmel Scandaleyes Extreme Black - kupiony bo była okazja. Z 27,99zł na 13,99! I to tylko dziś (13 czerwca) i tylko w Rossmannie. Tusz ma pogrubić rzęsy i sprawić aby były w kolorze głębokiej czerni. 




EDIT 15 czerwca:
Tusz jak tusz z reklamy czyli przekłamany. Szału nie ma. Za nic na świecie nie mogłam osiągnąć grubych rzęs. Aby było coś widać musiałam długo szczotkować. Jak machnęłam pierwsze dwa razy nic nie widziałam poza tym, że zrobiły się czarne od tuszu. Dziwna ta szczotka i konsystencja i maże. Jak umalowałam te swoje krótkie i cienkie rzęsy parę razy, poczekałam aż wyschnie i dopiero wtedy nałożyłam raz jeszcze, to wyszły normalne rzęsy ale nie jakieś "skandaliczne". Na razie mi się nie kruszy i jeden plus jest. Rzęsy wyglądają tak samo jak rano umalowane. Czyli długo może tusz wytrzymać a nawet tarłam oczy. Kredka czarna się starła, fluid wytarł a tusz siedzi, to mi się bardzo podoba. Pozostaje mi zużycie go i nauczenie się malowania tą szczotką. Ostatnio miałam jakieś łamane, plastikowe i silikonowe. Teraz wróciłam do zwykłej z włosia. Co dalej zobaczymy. I tak nie mam innego, jestem skazana na Rimmel.
  • Alterra Sensitiv - Gesichtscreme - krem do cery bardzo wrażliwej. Niestety nie ma go na rossnet.pl a szukałam przecież wczoraj kremów. Za to w moim Rossmannie kobitki były mocno zdziwione kremem Isana (opisywanym post niżej) i powiedziano mi, że takich to w ogóle chyba nie ma. Zagubiona totalnie i zniechęcona wróciłam wczoraj do domu i poszperałam po Wizażu i znalazłam ten krem Alterra. Ponieważ był on w cenie promocyjnej za 7,99zł, od razu go dziś kupiłam. Krem ma być typowo ekologiczny, bez zapachu itp. Nietypowy bo w tubce ale jakoś to zniosę. I ma naprawdę koić skórę. Zobaczymy.

EDIT 15 czerwca:

Krem jest wydajny i ma dobrą konsystencję. Łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania. Minus dziwny zapach ale na szczęście nie utrzymuje się na skórze długo, do wchłonięcia. Krem koi bardzo dobrze czerwone i piekące policzki. Skóra jest gładsza i delikatniejsza. Nie podrażnił mnie na razie w żaden sposób. Jest naprawdę stworzony do cery wrażliwej. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z zakupu. Za tą cenę (ok 8-9zł) polecam! Nawet tubka jest dla mnie wygodniejsza niż słoiczek bo krem już nosze w plecaczku (nie używam toreb).
  • Henna Khadi Ciemny Brąz - ziołowa farba do koloryzacji włosów, nadaje włosom odcień ciemnego, czekoladowego brązu o chłodnej tonacji. W końcu wczoraj zamówiłam hennę i nawet przed zakupem spytałam telefonicznie czy na pewno sprzedawca zdąży mi ją wysłać aby była u mnie do piątku. I co? Jest dziś już o 11 rano! Wczoraj zamówione i zapłacone i dziś mogę się "hennować"! Jestem mega zadowolona. 

Całe farbowanie oczywiście ze szczegółami opiszę i popstrykam aparatem. 


  •  Elfa Pharm Green Pharmacy Olejek łopianowy + gratis krem do rąk Aloes - balsam do włosów przeciw wypadaniu zawierający olejek łopianowy, proteiny kiełków pszenicy i witaminę E. TU możecie więcej przeczytać. Krem do rąk nawilżająco zmiękczający z aloesem jest także polecany do profesjonalnego masażu. TUTAJ poczytacie o wszystkich właściwościach kremu. Zestaw ten to zupełnie spontaniczny zakup. Szukałam odżywki/maski do włosów i kremu do rąk. Jak zobaczyłam ten zestaw za ok 6,50zł nawet się nie wahałam. Oba produkty mam zamiar szybko przetestować.






Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz