Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

Zakupowo! Zodobycze z Rossmanna i nie tylko :)

W tym poście pokażę Wam parę moich nowości zakupowych. Wszystkie produkty w najbliższym czasie zostaną opisane także spodziewajcie się recenzji.

Jak zapewne wszystkie wiecie w Rossmannie trwają tygodniowe mega zniżki. Ja oczywiście także z nich skorzystałam.

Nie kupowałam żadnych podkładów, pudrów itp ale skorzystałam ze zniżki na eyelinery i szminki. 


Oto moje "eyelinerowe" zdobycze w pisaku:

Rimmel Scandaleyes Thick & Thin Eyeliner
i
Eveline Cosmetics Art Professional Make-Up Eyeliner Pen
Nie patrzcie na tego z Essence, bo to zdjęcie do przyszłego posta :)

 Kolejne to szminki w kredce z Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine (te dwie od lewej). Kolory to 010 Pink Popsicle i 001 Playful Beige. Te szminki muszą być jakąś nowością, bo nie widziałam ich nigdzie poza jednym jedynym Rossmannem i musiałam je mieć!
Kolejne trzy to błyszczyki od Eveline Cosmetics 3D Silk Effect.
Od lewej: odcień 251, odcień 83 i odcień 250. 


I jeszcze kolorki w słońcu:


A teraz nie z Rossmanna. 

W pewnej gazecie przeczytałam o nowej odżywce z Garniera i oczywiście musiałam ją mieć. 


Odżywka ma niwelować żółte tony i tego szukałam, niedługo ją sprawdzę.

Kolejnym zakupem był produkt polecony w kolejnej gazecie. Ponieważ Radical Med mi jakoś masakrycznie obciążał włosy i nie widziałam zbytnio pozytywnego działania postanowiłam przerwać jego stosowanie i kupić coś innego. 
Tak oto kupiłam Cece Med Prevent Hair Loss Scalp Lotion, czyli lotion zapobiegający wypadaniu.


Według babeczki z gazety po około 2 tygodniach na szczotce powinnam znaleźć mniej włosów. Trzymajcie kciuki, bo już go wcieram :)

I to na tyle z moich ostatnich zakupów.

Pamiętajcie, że wkrótce opisze te produkty także wyglądajcie nowych postów!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Błyszczyk Eveline w odcieniu 83 wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście już fotki na moich ustach!

      Usuń
  2. rozwazam kupno tego lotionu cece albo seboradinu. i nie wiem co wybrac :)
    goldika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic nie powiem bo za krótko używam. Mnie Cece po prostu strasznie ciekawiło :)

      Usuń
  3. Sporo mazidełek do ust ;) Ciekawa jestem jak się prezentują na usteczkach :D

    OdpowiedzUsuń