Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Walka o ładne ciało, czyli ośmiominutówki!

Kiedyś znalazłam w internecie (przez Wizaż) fantastyczne ćwiczenia na zgrabne nogi, uda i pośladki po brzuch i ramiona, i w ogóle na wszystko. Nie jestem zwolenniczką ciężkich i długich ćwiczeń bo najzwyklej w świecie nie lubię ćwiczyć. Ale te ćwiczenia przypadły mi do gustu bo trwają tylko 8min każde a przecież nie muszę wykonywać wszystkiego. Facet świetnie prowadzi i cały czas mówi do nas, więc się nie pogubimy. Filmiki są chyba z początku lat 90 ale nadal pomagają wszystkim chcącym dobrze wyglądać. 

Jeszcze niecały rok temu ćwiczyłam przez cały miesiąc 8 min buns i było widać jak pupa się uniosła a uda zeszczuplały. Niestety był urlop, jedzenie poza domem i potem mi się odechciało wszystkiego. A szkoda bo teraz pewnie miałbym świetną figurę.
Znowu zaczęłam ćwiczyć i tym razem chcę trzymać się postanowienia i wytrzymać chociaż z 3 miesiące. Oby!  Ja korzystam z BUNS i ABS a czasem rozciąganie lub ramiona. Poza tym chce regularnie biegać póki pogoda pozwala.

Oto filmiki znalezione na YouTube:

8 min BUNS - pośladki



8 min ABS - brzuch


8 min LEGS - nogi



8 min STRETCH - rozciąganie


8 min ARMS - ramiona


Ćwiczenia są krótkie ale dają popalić. Wystarczy ćwiczyć codziennie o czym przypomina prowadzący mówiąc: "widzimy się za 24h".
Tylko pamiętajcie, same ćwiczenia to nie wszystko jeśli zaraz potem pojedziemy np do McDonalda ;)
Pozdrawiam wszystkich ćwiczących!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz