Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2012

Henna Khadi Ciemny Brąz cz. 2 - aktualizacja po 2 dniach

Wstawiam obiecane fotki po hennie Khadi Ciemny Brąz - włosy po dwóch dniach czyli po okresie gdy henna się utlenia.
Mam mieszane wrażenia. Odrosty zdecydowanie różnią się od reszty włosów bo są ciemniejsze. Ogólnie cała głowa mnie już swędzi i uszy i chyba odstawię tą hennę na dobre. Nie lubię czekać aż tyle, do czasu gdy henna się utleni. Włosy są tępe i sztywne i nie mogę się doczekać mycia głowy! Zdjęcia zrobiłam dla was jeszcze przed myciem włosów. Po fakcie dodam fotki już umytych włosków.

bez flesza

z fleszem z bliska



z fleszem przy oknie

bez flesza przy oknie

bez flesza
różnica w odrostach

Gdzieniegdzie widać zielone błyski, bo jak wspomniałam nie myłam jeszcze włosów. Jak tylko to zrobię i wysuszę włosy wstawię fotki poniżej. Przepraszam także za wygląd włosów ale to w końcu dwa dni bez mycia.

EDIT:

A oto moje włosy po umyciu (po dwóch dniach). Jak zobaczyłam je to już sama nie wiem co myśleć. Kolor jest nie równy, prześwity jaśniejszych widać wszędzie a najbardziej z tyłu. Henna dosłownie jakby wypłukała się trochę po pierwszym myciu! Teraz już wiem, że na pewno będę szukać innej metody farbowania. Nadal mnie skóra swędzi więc tym bardziej henna odpada.Może to ja coś źle zrobiłam, może to jednak henna nie trzyma się moich włosów. Poprzednim razem po niecałych 2 tygodniach nie miałam już koloru. Pewnie teraz będzie szybciej...
Możecie podziwiać moje nierówno ufarbowane włosy.

z fleszem

bez flesza

bez flesza koło okna - pochmurno

z fleszem
A może Wy znacie dobre i sprawdzone farby bez PPD? Albo chociaz z jego śladową ilością i w ładnym odcieniu brązu?

Buziaki!

3 komentarze:

  1. one60nine artego, 0% PPD, stosowałam jakiś czas i nie uczulił mnie :) po hennie khadi strasznie swędzi mnie tył głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. Po Khadi tez swędziało mnie strasznie. A Artego zapamiętam.

      Usuń
  2. khadi nie jest naturalna. szukaj henny z dopiskiem: body art quality. tylko takie henny sa warte zachodu, reszta to badziew!

    OdpowiedzUsuń