Obserwatorzy

piątek, 1 lipca 2011

Nokia E5 i bling bling, czyli co mi ostatnio chodzi po głowie.

Ponieważ ostatnio chodzi mi po głowie wymiana telefonu w mojej sieci, postanowiłam pokazać mój planowany na razie zakup i błyszczące dodatki jakie chcę zafundować nowej komórce.
Telefonik to Nokia E5. 


Taki mini biznesowy telefon z niższej półki. Ma on być modelem przejściowym bo przez najbliższy rok zbierać będę kasę na już jak dla mnie wypasioną Nokię N9. Problemem będzie później wybór koloru, niebieski czy różowy...


Ale naprawdę co spędza mi sen z powiek to obudowa ochronno-ozdobna. Mąż pozwolił kupić mi jedną błyszczącą i jedną normalną a zamawiać będę z UK.
Normalne to takie silikonowe, gumowe z pięknymi wzorami lub z moją ostatnio dziecinną obsesją - z Hello Kitty.



A skąd obsesja na małe błyskotki na telefonie? To taki japoński (i nie tylko) styl u gwiazd a ja uwielbiam ich zwariowane pomysły i w ogóle wszystko to co japońskie! No, do samochodów jeszcze mnie nie przekonali :) Tu francuzy są górą! Poniżej przykładowe błyskotki.



I wiecie co? Te wcale nie są najładniejsze. Na www.ebay.co.uk jest ogromny wybór i tu nasze allegro wymięka. Nawet ze względu na ceny, bo tam niektóre obudowy wychodzą taniej z przesyłką niż u nas. Niektóre mają przesyłkę gratis również do Polski. Ja już zwariowałam i nie wiem co wybrać. Mąż mówi, że mam fioła ale ja tak lubię. Typowa baba ze mnie :) Ot tak chciałam się z Wami podzielić moimi "problemami". Może podrzuciłam Wam pomysł na odświeżenie Waszej komórki?

P.S. Wszystkie fotki obudowy do E5 są z ebay.co.uk mam nadzieję, że nikt się nie obrazi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz