Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

Włosowe inspiracje na dziś.

Dzisiaj wracając z rehabilitacji nogi i idąc tak w pięknym słońcu i patrząc na błękitne niebo zatęskniłam za ciepłymi dniami. Wtedy minęła mnie dziewczyna chowająca bardzo długie włosy pod kapturem, a wiatr i tak je rozwiewał na wszystkie strony. Zatrzymałam się i patrzyłam na piękny kolor brązu i lśniące kosmyki i jej uporczywe łapanie pasm włosów wpadających do buzi. Wtedy i mnie dosięgnęło wietrzysko i robiłam dokładnie to co ona. Zorientowałam się, że mam już nieco długie te swoje włosiska skoro prawie je zjadłam na wietrze.
Wróciłam do domciu i usiadłam przed komputerem przeglądając piękne długie włosy na zdjęciach i łudząc się, że znajdę podobne i w tym pięknym kolorze co miała ta dziewczyna, którą dziś spotkałam.
Oto moje dzisiejsze inspiracje. 















6 komentarzy:

  1. a co się nogę stało? te ostatnie włosy-przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzepka złamana i gips na 6 tygodni. Teraz uczę się na nowo chodzić...

      Usuń
  2. dobrze pooglądać takie zdjęcia, mam większą motywację żeby zapuszczać moje kłaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywują to fakt. I zawsze mnie upewniają, że kobiecie najpiękniej w długich włosach.

      Usuń
  3. Długie, zdrowe i lśniące włosy. Marzę o takich. Bardzo inspirują mnie takie zdjęcia i pomagają wytrzymać z pielęgnacją, bo jestem niecierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem niecierpliwa ale trzeba wytrzymać, aby potem ktoś nasze włosy wklejał jako inspirację.

      Usuń