Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świątecznie i zakupowo, czyli mini mikołajowy haul :)

Dziś będzie tak krótko, świątecznie.

Chciałabym Wam wszystkim życzyć cudownych Świąt. Dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności. Spełnienia marzeń (tych włosowych szczególnie), masy prezentów oraz dużo rodzinnego ciepła w te dni.


Mam nadzieję, że i Wam Mikołaj przyniesie to o czym tak bardzo marzycie. 
Ja nie mogłam się doczekać i dlatego sama udałam się po małe zakupy, które tak w skrócie Wam przedstawię poniżej:

Merz Spezial - drażetki, które zawsze chciałam przetestować.


Winter Care FLOSLEK - idealny krem na zimę.


 Paloma body SPA Tropical Fruits masło do ciała, ujędrniająco-nawilżające - moje pierwsze w życiu masło.


 Equilibra Aloe Shampoo - planowałam jego zakup już dawno i teraz promocja była naprawdę kusząca.


 Eveline 8 w 1 Total Action - kolejna odżywka do przetestowania.


Ot małe potrzebne rzeczy :) O więcej nie śmiem prosić, bo i tak dużo wszystkiego dostałam w tym miesiącu i roku. Jedyne o co poproszę to o zdrowie dla mojej zagipsowanej nóżki.
Jeszcze raz życzę Wam WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!
Pozdrawiam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz