Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2012

Offtopowo: IKEA - katalog 2013 już jest!!!!!

Nie wiem czy i Wy tak macie, ale mój rok toczy się od katalogu do katalogu Ikei. Uwielbiam to oczekiwanie na nowy katalog z mnóstwem stron inspiracji, kolorowych zdjęć. I juz mam! Wczoraj w skrzynce znalazłam nowiutki, pachnący świeżą farbą katalog!

źródło: IKEA Facebook

W tym roku Ikea nas zaskakuje. Możemy pobrać aplikację na komórkę i oglądając katalog będziemy mieli dostęp do interaktywnych funkcji i będziemy mogli dodatkowo obejrzeć filmy.


Pewnie dla wielu z Was to nic szczególnego ale ja jakoś mam fioła na punkcie Ikei. Może nie szaleje tam z zakupami ale ich pomysły na urządzenie mieszkania czy domu inspirują mnie i sama zawsze coś zmieniam u siebie.
Ikea w tym roku stawia na tekstylia. Ja osobiście uwielbiam uszyć nową poszewkę na poduszkę i patrzeć jak powoli zmienia się wystrój. Do tego zasłony, nowa narzuta na łóżko i wchodzimy do zupełnie innego, nowego pokoju. W tym roku ja stawiam na fiolet, śliwkę i turkus. Od zawsze te kolory marzyły mi się w pokoju.


A wy w jakich kolorach widzicie się na jesień?

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz