Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2011

Ploty, plotki i ploteczki :)

Jako jedno z zainteresowań podałam plotki. Uwielbiam odmóżdżać się słuchając bądź czytając co dzieje się w świecie gwiazd. Najbardziej zagranicznych, bo Polskie gwiazdy to dla mnie nie gwiazdy. Gwiazda musi być światowego formatu. Nie interesuje mnie to czy zasłynęła wyłącznie przez  "sex tape" (np Kim Kardashian, Paris Hilton) czy poprzez grę w filmach. Owszem poczytam tez o Polskich, ale o takich co mnie interesują. Uwielbiam Annę Przybylską! Jest piękną kobietą i głównie wyszukuję coś na jej temat.
Ale do rzeczy. Jak wszyscy obeznani w show-biznesie i nie tylko wiedzą, że w tym tygodniu zaplanowany jest ślub Księcia Williama i Kate Middleton. Oczywiście zamierzam oglądać całość :) Jako mała dziewczynka podpatrywałam co tam dzieje się u Księżnej Diany i jej syna, przystojnego Księcia, który jest moim rówieśnikiem. Z wiekiem Książę mi zbrzydł, ale ten dziecięcy zachwyt nad tym kto będzie jego żoną pozostał. Zapraszam na oglądanie transmisji z zaślubin. Trzeba ocenić jak się przyszła królowa prezentuje. Transmisja na TVP1 29 kwietnia od 10:00. Musze przyznać, że William ma wyjątkowy gust. Kate prezentuje się świetnie, bardzo ładna kobieta z niej. A wy co o niej sądzicie?

Królik
 P.S. Chciałam podać kto jest autorem/właścicielem fotki ale strona je wyświetlająca chciała zawirusować mi komputer więc już tam nie wejdę i niestety nie mogę tego podać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz