Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

Celia Lips On Top nr 1

Dziś kolejna szminka z mojej kolekcji. 
Kupiona jak poprzedniczka (Celia Nude).

Szminkę trafiłam przypadkiem i wybrałam kolor w odcieniu nr 1. Chyba był to najjaśniejszy kolorek ale taki fajny i letni.


Szminka należy to tych typu "w kredce". Jest wygodna i dzięki właśnie temu, że jest jak kredka można umalować się naprawdę dobrze. Kolor jest nasycony i szybko pokrywa usta. Całkiem dobrze się trzyma (miałam ją przez parę godzin) i o ile zawsze coś tam się zetrze, to i tak długo się trzymała moich ust.


Szminkę kupujemy w białym plastikowym opakowaniu z zabezpieczeniem z folii. To bardzo dobrze, bo ja nie lubię macanych szminek. Tu mam gwarancję, że szminka jest nowa i świeża. Opakowanie wygląda dość tanio. Nie rzuciło mnie na kolana w sklepie a raczej zniechęciło. Ale to już czepianie się szczegółów.

Konsystencja jest taka kremowa, tłustawa. Nie zauważyłam aby wysuszała.
Minus to taki chemiczny, nieprzyjemny zapach. Jak takie stare, przeterminowane szminki z lat 80. Tak mi się skojarzyło...


Na pewno jest to jedna z lepszych kredkowych szminek mimo tego zapachu. Na przykład szminki w kredce od Miss Sporty może ładnie pachną ale w porównaniu z tą to jakby strata pieniędzy. Takie są moje odczucia.
Szminka Celia Lips On Top jest gruba, więc nam się raczej tak szybko nie złamie. Zatyczka dobrze się trzyma (w Miss Sporty potrafi spadać).
Ogólnie same pozytywne wrażenia poza zapachem.
Jeśli chcecie obejrzeć kolory zapraszam na stronę producenta ale tam to w ogóle jakby nie te same co ja w sklepie widziałam. Najlepiej samemu obejrzeć i przetestować.


A jak prezentuje się na ustach?





Kolorek bardzo mi się podoba i chętnie się nią maluję. 
O ile zawsze chciałam mieć takie kredkowe szminki, tak teraz jednak zastanawiam się nad zakupem kolejnego odcienia. Chyba wolę szminki w normalnym wydaniu.
A Wy jakie wolicie?

To tyle na dziś. 
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ładny, delikatny i naturalny kolorek;) sama zastanawiam się nad zakupem tej kredki ale w odcieniu nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakości i koloru jestem zadowolona. Szminka naprawdę dobrze się trzyma. Tylko ten zapach... Mógłby być jakiś np owocowy.

      Usuń