Obserwatorzy

wtorek, 6 maja 2014

Błyszyki Eveline Cosmetics 3D Silk Effect.

Dziś szybko i prawie bez opisowo. 
Poniżej przedstawiam Wam moje nowe 3 błyszczyki od Eveline Cosmetics 3D Silk Effect.


Błyszczyki wybrałam w dość wiosennych, letnich kolorach. Cena ich w Rossmannie to chyba ok 7,99zł ale ja zapłaciłam o te -49% mniej. Póki trwa ta promocja warto pójść i może znaleźć coś dla siebie.


Błyszczyki mają taką jakby spłaszczoną z gąbeczkę, na którą jak dla mnie raz nabiera się odpowiednia ilość kosmetyku a raz nie. Może to tylko moje odczucia.

 
 Rozprowadza je się całkiem dobrze chociaż potrafią czasem zostać smugi. Ogólnie ładny zapach, cena i kolory kusza bardzo.  Co do trwałości to je dość szybko zjadam ale dziś ciągle coś jem czy piję, więc zjedzenie kosmetyku z warg w tym przypadku to chyba normalne.

Poniżej zdjęcia kolorów prezentujących się na moich ustach. 

Kolor 250:


Kolor 251:


Kolor 83:


To tyle.
Pozdrawiam!

4 komentarze: