Obserwatorzy

poniedziałek, 14 maja 2012

Zakupy, zakupy, zakupy!

Postanowiłam pokazać Wam co ostatnio zagościło u mnie w domu. Musząc zaoszczędzić biegałam od sklepu do sklepu, szperałam w necie i szukałam promocji. Oczywiście ja i mój nos na obniżki sprawił, że zdobyłam parę rzeczy okazyjnie. 



Najlepszą zdobyczą do tej pory był  Schwarzkopf Natural & Easy 562 jasny popielaty brąz (3sztuki - na zdjęciu jedno opakowanie). Farba jest produkcji niemieckiej na rynek wschodni. Stąd "krzaczki" zamiast liter :) Mi to nie przeszkadza bo za ten odcień zrobiłabym wszystko aby go zdobyć. 

Kolejna udaną zdobyczą jest nowość od Lirene MaXSlim balsam intensywnie ujędrniający (wkrótce recenzja). Wielka butla 400ml za jedyne 13zł. To dla mnie dobra cena, biorąc pod uwagę, że kosmetyki Lirene do ciała u mnie już się sprawdziły dawno temu. 

Do tego w końcu upolowałam swój zapach Adidas Pure Lightness tańszy niż zazwyczaj o ok 8zł! Uwielbiam ten zapach chociaż nie jest to mój ten jedyny - nadal szukam. 

Na koniec dwa kremy i maseczka. Niebieski krem to Ziaja Sopot Spa receptura młodości 30+ krem ochronny, aktywnie nawilżający. Drugi kremik to Farmona Perfect Beauty półtłusty krem na dzień i noc, cera naczynkowa. Do tego dokupiłam maseczkę Perfect Beauty za 3zł są dwie saszetki (jedną już użyłam), też cera naczynkowa.  

Kremy i maska zostały już przetestowane bo kupiłam je nieco wcześniej. Także opis ich działania wkrótce. Balsam używam od niedawna i tez coś o nim napiszę. Perfumy? Chyba nie ma sensu się rozpisywać bo i tak każda z nas ma swój zapach i na każdej z nas inaczej się utrzymują. Recenzja farby na dniach :)

No i jeszcze totalne szaleństwo, bo na te produkty wydałam aż... 2zł! Uwielbiam budkę na bazarku "Wszystko po 1zł!".



Lakier jest szybko schnący, cuchnący farbą olejną ( pamiętajmy ile kosztował) ale kolor żarówa na paznokciach i całkiem nieźle się trzyma :) Najbardziej podoba mi się sypki cień do powiek w odcieniu delikatnego różu. Udam się chyba jeszcze na bazarek, bo kolorów tego cienia było mnóstwo. Szykuję się jeszcze na jakiś zielony albo coś...
Wszystko na dziś i idę pstrykać foty do następnych postów!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz